Zrób (kulturalny) szum wokół polskiej prezydencji w Unii

10-09-2010, 10:32

Taki kontrakt to biały kruk: Narodowy Instytut Audiowizualny (NInA) chce zamówić kampanię promocyjną i PR-owską przedsięwzięć kulturalnych, które w drugim półroczu 2001 towarzyszyć będą polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.

A będzie ich wiele: od inauguracyjnych koncertów na czterech scenach w Warszawie, poprzez Europejski Kongres Kultury, akcję społeczną GEST, wydarzenia kulturalne zaplanowane w największych miastach kraju, po finał prezydencji.

Zamówienie ma być przyznane w trybie negocjacji z ogłoszeniem. Termin zgłoszeń 4 października. NInA zaprosi do negocjacji siedmiu oferentów. Przy wyborze zwycięzcy uwzględni: logikę i efektywność strategii komunikacji (waga 40), oryginalną kreację i spójność ze strategią (30), efektywność kosztowa (20) i cenę (10).

16 mies.
Tyle mają trwać prace przy kampanii promocyjnej i PR wydarzeń kulturalnych polskiej prezydencji...

2,3 mln zł
...a taki jest jej szacunkowy ich koszt (bez VAT).


Kontakt: Anna Misiewicz, Athina Theodosjadu
Tel. +48 223804900
E-mail: sekretariat@nina.gov.pl
Faks +48 223804901
www.nina.gov.pl

Treść ogłoszenia o zamówieniu w biuletynie europejskim...

...i na stronie NInA

 

Tu znajdziesz wyszukiwarkę

przetargów dużych >>>>>>>>

a tu małych>>>>>>>

 

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / Zrób (kulturalny) szum wokół polskiej prezydencji w Unii