Zwyciężył Factory Outlet Luboń

MCH
19-01-2010, 00:00

Autorem zestawienia TOP 100 Galerii Handlowych jest portal Galeriehandlowe.pl, który opracowuje je na podstawie liczby użytkowników witryny odwiedzających prezentacje poszczególnych centrów. Statystyki w rankingu zliczane są przez cały rok, a z jego ostatnim dniem następuje wyzerowanie licznika. W ostatnim dniu 2009 r. największą oglądalność — 55 817 odsłon — osiągnęła prezentacja Factory Outlet Luboń koło Poznania. Na drugim miejscu uplasował się Focus Mall Piotrków Trybunalski z 36 861 odwiedzin, zaś na trzecim Factory Outlet Wrocław z 23 958 odsłonami prezentacji centrum.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MCH

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Nieruchomości / Zwyciężył Factory Outlet Luboń