Zysk Metro spadł przez zakup supermarketów, m.in. w Polsce

(Marek Druś)
31-10-2006, 11:06

Zysk Metro, największego niemieckiego detalisty, spadł w III kwartale o 31 proc. do 81,5 mln EUR. Analitycy spodziewali się jego obniżki, ale prognozowali, że zysk wyniesie 101 mln EUR. Największy wpływ na wynik spółki miał zakup w lipcu 19 supermarketów Geant w Polsce, a także 85 niemieckich supermarkerów amerykańskiego Wal-Mart.

Zysk Metro, największego niemieckiego detalisty, spadł w III kwartale o 31 proc. do 81,5 mln EUR. Analitycy spodziewali się jego obniżki, ale prognozowali, że zysk wyniesie 101 mln EUR. Największy wpływ na wynik spółki miał zakup w lipcu 19 supermarketów Geant w Polsce, a także 85 niemieckich supermarkerów amerykańskiego Wal-Mart. Metro zapowiedziało, że zwiększenie sieci sklepów w Niemczech i Polsce będzie miało pozytywny wpływ na jego wyniki na koniec 2006 r.

MD, Bloomberg

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: (Marek Druś)

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Inne / Zysk Metro spadł przez zakup supermarketów, m.in. w Polsce