Czytasz dzięki

Zyski T-Online są dużo niższe

Spadają zyski T-Online, należącego do Deutsche Telekom dostawcy internetu. Zysk netto spadł w drugim kwartale o 31 proc., do 60,9 mln EUR, a EBITDA o 29 proc. Spółka tłumaczy to rosnącą konkurencją na niemieckim rynku. T-Online zdobył w drugim kwartale 182 tys. nowych klientów i ma ich już 4,2 mln.

Artykuł dostępny tylko dla naszych subskrybentów

Zyskaj wiedzę, oszczędź czas

Informacja jest na wagę złota. Piszemy tylko o biznesie
PB online
Poznaj „PB”
79 zł  7,90 zł  / miesiąc

przez pierwsze 3 miesiące

Chcesz nas lepiej poznać?

Wypróbuj dostęp do pb.pl przez trzy miesiące w promocyjnej cenie!

Rabat 30%
„PB" NA 12 MIESIĘCY
663 zł

Skorzystaj z 30% rabatu

Zapłać raz i czytaj nasze treści bez ograniczeń przez cały rok.

Zaoszczędzisz 285 zł.