Najprościej jest skorzystać z pakietów Basic lub Premium, zarejestrować się, opłacić zamówienie i cieszyć się dostępem do najlepszych treści biznesowych w Polsce.
Możesz również zamówić subskrypcję telefonicznie, dzwoniąc pod numer 801 081 771 lub 22 333 98 32 albo napisać na adres [email protected].
Za swoją subskrypcję możesz zapłacić na kilka sposobów, wybierając:
- płatność internetową Stripe (płatności cykliczne)
- płatność internetową PayU (płatności jednorazowe)
- płatność kartą (VISA, Mastercard, Maestro)/Strip/PayU
- płatność Blikiem
- płatność Masterpass/Visa Checkout/Stripe/PayU
- tradycyjnym przelewem bankowym.
Faktury VAT wystawiane są w ciągu siedmiu dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. Potwierdzenie warunków zamówienia jest tożsame z wyrażeniem zgody na otrzymywanie faktur drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail.
Aby zaktualizować swoje dane (także te do rozliczeń) zaloguj się na swoje konto, a następnie przejdź do zakładki Twoje dane. Wprowadź aktualne dane, a następnie zatwierdź klikając przycisk - Zmień dane.
Płatności za kolejne okresy subskrypcji realizowane są przez pobranie kwoty z karty płatniczej nie wcześniej niż 72 godz. przed zakończeniem subskrypcji i do tego momentu możesz anulować subskrypcję. Aby to zrobić, zaloguj się na swoje konto.
Płatność autoodnawialna to forma automatycznego przedłużenia subskrypcji dla osób, które nie wybrały cyklicznych płatności kartą. Subskrypcja autoodnawialna to przedłużanie na kolejny okres, a następnie wystawianie faktury proforma z 14-dniowym terminem płatności. Z płatności autoodnawialnych można zrezygnować, wysyłając wiadomość na adres [email protected] na zasadach określonych w regulaminie (pkt 81).
Datę zakończenia Twojej subskrypcji sprawdzisz, logując się na swoje konto, a następnie przechodząc do zakładki Subskrypcje.
Masz możliwość wygodnego korzystania z pb.pl na komputerze, tablecie i telefonie komórkowym. Można być zalogowanym na maksymalnie czterech urządzeniach.
Po otrzymaniu płatności za subskrypcję dostęp aktywowany jest od razu. W przypadku wydania papierowego nasz konsultant zadzwoni w ciągu dwóch dni roboczych od dokonanego zakupu w celu ustalenia szczegółów dostawy.
Jeśli chcesz zmienić adres dostawy, skontaktuj się z nami pod numerem 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo napisz na adres [email protected].
Aby założyć konto, wejdź na pb.pl i przycisk Zaloguj (w prawym górnym rogu). Po pokazaniu się formularza z logowaniem pojawi się przycisk "Rejestracja". Kliknij go, wpisz swój adres mailowy i utwórz hasło. Hasło zostanie domyślnie zapamiętane, aby nie trzeba było go wprowadzać przy kolejnym logowaniu.
W razie problemów z logowaniem skontaktuj się z nami pod numerem 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo napisz na adres [email protected].
Tak, aby móc korzystać z subskrypcji, musisz najpierw utworzyć konto. Dostęp do subskrypcji możliwy jest wyłącznie po zalogowaniu.
Aby odzyskać hasło, wejdź na pb.pl i kliknij przycisk „Zaloguj” (w prawym górnym rogu) – pokaże się formularz logowania. Kliknij „Zmiana hasła”, a następnie wpisz adres mailowy, na który zostało założone konto. Na podany adres zostanie wysłany link do zmiany hasła. Po jego kliknięciu możesz ustalić nowe hasło, wybierając przycisk „Ustalam hasło”. Hasło musi składać się z minimum sześciu znaków.
W razie problemów z zalogowaniem spróbuj zalogować się w innej przeglądarce. Jeśli to nie pomoże, skontaktuj się z nami pod numerem 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo napisz na adres [email protected].
Jeśli po zalogowaniu się na konto masz zablokowany dostęp do artykułów, to prawdopodobnie skończyła Ci się subskrypcja. Przedłużysz ją, opłacając kolejny okres rozliczeniowy. Jeśli subskrypcja jest opłacona, a problem mimo to występuje, skontaktuj się z nami pod numerem 801 801 771 lub 22 333 98 32 albo napisz na adres [email protected].
Dostęp do pb.pl jest przyznawany indywidualnie. Możesz z niego korzystać na maksymalnie czterech urządzeniach.
Nasza aplikacja dostępna jest zarówno w sklepie Google Play, jak i App Store.
iOS: Wymaga systemu iOS 8.0 lub nowszego. Zgodność z urządzeniami: iPhone, iPad oraz iPod touch.
Android: 4.0.3 i nowsze.
Z aplikacji mobilnej możesz korzystać na tabletach i smartfonach.
Tak, aby móc odblokować dostęp do treści zawartych w aplikacji mobilnej, musisz mieć aktywną subskrypcję. Możesz wykupić ją tutaj: pb.pl/subskrypcja.
Tak. Mając aktywny dostęp do subskrypcji Pulsu Biznesu, posiadasz dostęp do e-wydania na każdym urządzeniu mobilnym.
Subskrypcja korporacyjna to subskrypcja Pulsu Biznesu w wersji Premium dostępna dla grupy co najmniej pięciu użytkowników. Subskrybenci korporacyjni otrzymują nieograniczony dostęp do serwisu ze wszystkimi jego funkcjonalnościami na każdym urządzeniu, w tym w aplikacji mobilnej. Więcej dowiesz się na: oferta.korporacyjna.pb.pl.
Minimalna liczba zamawianych dostępów w ofercie korporacyjnej to pięć.
Z próbnej subskrypcji korporacyjnej może skorzystać jednorazowo każda organizacja. Warunkiem przyznania wersji próbnej jest podanie pięciu lub więcej adresów e-mail użytkowników, którym zostanie aktywowana subskrypcja próbna.
W ramach subskrypcji próbnej każdy z użytkowników Pulsu Biznesu otrzyma nieograniczony dostęp do treści publikowanych na pb.pl, do platformy wsparcia prawnego LexBiznes, raportów branżowych, aplikacji mobilnej artykułów z Analiz PB oraz pełny dostęp do Platformy Danych PB. W okresie próbnym na podany adres e-mail będziemy także wysyłali codzienny poranny newsletter Pulsu Biznesu.
Po zakończeniu okresu próbnego subskrypcja wygaśnie automatycznie, a zamawiający nie zostanie obciążony żadnymi zobowiązaniami. Następnie nasz przedstawiciel skontaktuje się z Tobą, aby przedstawić propozycję dostosowaną do Twoich potrzeb.
Koszt uzależniony jest od liczby użytkowników oraz czasu trwania subskrypcji. Wraz ze wzrostem liczby dostępów cena jednostkowa maleje. Wycena przygotowywana jest indywidualnie z uwzględnieniem specjalnych rabatów przyznawanych w ramach współpracy korporacyjnej.
Tak, w tym celu wyślij e-mail na adres: [email protected] lub zadzwoń pod numer +48 600 013 363.
Tak, oferta korporacyjna dostępna jest dla każdej organizacji zainteresowanej zamówieniem co najmniej pięciu dostępów do Pulsu Biznesu. Do współpracy zapraszamy zarówno firmy, jak i szkoły wyższe, urzędy oraz fundacje.
Możliwe jest uwzględnienie wersji drukowanej Pulsu Biznesu jako odrębnej pozycji w ramach oferty korporacyjnej w specjalnej cenie.
Portal ekonomiczny pb.pl prowadzony jest przez Bonnier Business Polska sp. z o.o., który należy do szwedzkiej Grupy Bonnier – jednego z największych na świecie koncernów medialnych, posiadającego 175 firm w 16 krajach. Każdego dnia na pb.pl pojawia się ok. 100 informacji o najważniejszych wydarzeniach ze świata gospodarki, w tym artykuły opublikowane na łamach dziennika Pulsu Biznesu.
Puls Biznesu możesz subskrybować w ramach dwóch pakietów – Basic lub Premium – w zależności od tego, na jakich korzyściach Ci zależy. Szczegółowy opis zawartości pakietów znajdziesz tutaj: pb.pl/subskrypcja.
Zapisując się do newsletterów Pulsu Biznesu, otrzymasz na maila zebrane najważniejsze informacje dotyczące konkretnej tematyki, które opublikowaliśmy na pb.pl. Dzięki temu w jednym miejscu znajdziesz to, co najistotniejsze. Po zalogowaniu się do swojego konta na pb.pl i kliknięciu zakładki Newslettery, możesz zdecydować, na jakie z nich (autorskie lub tematyczne) chcesz się jeszcze zapisać.
E-wydanie jest elektroniczną wersją dziennika dostępną o godzinie 20 dzień wcześniej niż na papierze (od poniedziałku do piątku). Dzięki niemu możesz czytać gazetę na komputerze i dowolnym urządzeniu mobilnym.
Dostęp do e-wydań otrzymasz, wykupując subskrypcję w pakiecie Premium. Wszystkie numery znajdziesz tutaj: e-wydanie (w wersji tylko do odczytu).
Wydanie papierowe Pulsu Biznesu jest dostępne od poniedziałku do piątku. Możesz zamówić je do domu lub bezpośrednio do biura. Dziennik prezentuje najważniejsze fakty tak, aby były przydatne w codziennym funkcjonowaniu przedsiębiorcy, menedżera, inwestora i osób zainteresowanych najważniejszymi informacjami biznesowymi.
Dzięki aplikacji mobilnej możesz jeszcze wygodniej czytać nasze informacje gospodarcze na tabletach i smartfonach. Aplikacja mobilna dostępna jest w wersji na Androida i iOS.
Pobierz:
Jeśli masz aktywną subskrypcję Premium, uzyskasz dostęp do naszych raportów, m.in. do katalogów Gazel Biznesu, wyników rankingu Złoty Bankier, a także licznych raportów na temat bankowości w Polsce. Aby zobaczyć pełną zawartość, wejdź na: pb.pl/konto/pliki i zaloguj się na swoje konto.
W systemie wiedzy prawnej LexBiznes znajdziesz m.in. wzory dokumentów oraz pism szczególnie przydatnych dla przedsiębiorców, ale także akty prawne, orzecznictwo i interpretacje. Na portalu lexbiznes.pb.pl znajdziesz również najważniejsze zmiany w prawie podzielone na kategorie, abyś jeszcze łatwiej mógł odnaleźć to, co Cię interesuje.
MójPB to Twoja spersonalizowana wersja Pulsu Biznesu – wystarczy, że wskażesz, które branże czy tematy są dla ciebie najważniejsze, a znajdziesz je w jednym miejscu. Możesz również obserwować swoich ulubionych autorów, aby mieć pewność, że nie pominiesz żadnego ich tekstu.
Analizy PB to bieżący monitoring najważniejszych sektorów gospodarki i analiza kluczowych danych makroekonomicznych. Na portalu znajdziesz codzienne komentarze i prognozy naszych najbardziej doświadczonych analityków.
Platforma Danych PB to narzędzie, dzięki któremu możesz samodzielnie tworzyć, porównywać i pobierać wykresy z wielu branż. Będziesz mógł na bieżąco przygotowywać strategie i modele analityczne na podstawie najnowszych danych oraz tworzyć z nich spersonalizowane analizy.