Ranking e-Gazele Biznesu — to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce.

W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...] ZGŁOŚ UDZIAŁ W GALI

Ranking e-Gazele Biznesu — to ranking najdynamiczniej rozwijających się małych i średnich firm e-commerce.

W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...] ZGŁOŚ UDZIAŁ W GALI

 O Partnerach

 

ARC RYNEK I OPINIA jest niezależnym polskim instytutem badawczym realizującym badania marketingowe dla firm reprezentujących wszystkie branże, tym m.in. dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, handlowej, transportowej i logistycznej, wydawniczej oraz farmaceutycznej.
ARC Rynek i Opinia oferuje badania ilościowe (CAPI, CATI, CAWI), badania jakościowe (IDI, FGI, badania etnograficzne), mystery shopping, online buzz research, Concept Performance Test, omnibusy tradycyjne i online oraz testy reklam.
W ofercie ARC Rynek i Opinia znajdują się zarówno badania ad-hoc, jak i badania syndykatowe, m.in. Spośród raportów syndykatowych flagowymi produktami ARC Rynek i Opinia są Sponsoring Monitor, Badanie Infolinii Bankowych, Cafe Monitor, Monitor Programów Lojalnościowych.
Oprócz projektów badawczych realizowanych w Polsce, instytut ma doświadczenia w realizacji projektów międzynarodowych, m.in. w Chinach, Czechach, Irlandii, Rosji, Rumunii, Słowacji oraz Wielkiej Brytanii.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

BANK POCZTOWY jest bankiem detalicznym, którego misją jest zapewnianie Klientom prostych, bezpiecznych usług finansowych w dobrej cenie. Swoją działalność Bank Pocztowy prowadzi w oparciu o strategiczne partnerstwo z Pocztą Polską.
Ofertę Bank kieruje do Klientów masowych z miejscowości do 50. tys. mieszkańców. W perspektywie strategii do 2018 r. będzie budował zintegrowaną z usługami Grupy Poczty Polskiej mobilną ofertę dla Klientów cyfrowych (w tym Klientów indywidualnych i mikrofirm). Kontynuuje też rozwój w obszarze Mieszkalnictwa oraz działalności rozliczeniowej. Z usług Banku Pocztowego korzystać można nawet w najmniejszych miejscowościach - za pośrednictwem sieci własnej (293 Oddziały i Placówki Banku, w tym 269 Mikrooddziałów), sieci mobilnych doradców Spółki Dystrybucyjnej (94), sieci placówek Poczty Polskiej (ponad 4,6 tys., w tym 504 Pocztowe Strefy Finansowe i 826 Pocztowych Stanowisk Finansowych). Ponadto produkty Banku są dystrybuowane za pośrednictwem listonoszy (ponad 23 tys.) oraz pośredników.

W kwietniu br. Bank Pocztowy wyróżniony został tytułem Lidera Bankowości – Najlepszy Bank Mały i Średni - Banking Forum 2015.

 

MASTERCARD jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa. Przetwarzamy transakcje realizowane przez ponad 2,3 miliardy kart płatniczych, w 150 walutach, w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że wszelkie czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy, czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

 W 2007 roku Mastercard wprowadził na polski rynek karty płatnicze w technologii zbliżeniowej, które dzisiaj są praktycznie standardem: ponad 77% kart płatniczych w portfelach Polaków to karty, którymi możemy szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo. Już dwie na trzy transakcje w Polsce, realizowane kartami Mastercard, to transakcje zbliżeniowe. Od trzech lat w Polsce jest dostępna globalna platforma płatności Masterpass, która umożliwia wygodne i bezpieczne płatności w e-commerce i m-commerce. Rozwiązanie udostępnia obecnie ćwierć miliona akceptantów w 24 krajach w Europie i na świecie.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

ARC rynek i opinia

Partnerzy