W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...] ZGŁOŚ SIĘ NA GALĘ

W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...] ZGŁOŚ SIĘ NA GALĘ

 O Partnerach

 

ARC RYNEK I OPINIA jest niezależnym polskim instytutem badawczym realizującym badania marketingowe dla firm reprezentujących wszystkie branże, tym m.in. dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, handlowej, transportowej i logistycznej, wydawniczej oraz farmaceutycznej.
ARC Rynek i Opinia oferuje badania ilościowe (CAPI, CATI, CAWI), badania jakościowe (IDI, FGI, badania etnograficzne), mystery shopping, online buzz research, Concept Performance Test, omnibusy tradycyjne i online oraz testy reklam.
W ofercie ARC Rynek i Opinia znajdują się zarówno badania ad-hoc, jak i badania syndykatowe, m.in. Spośród raportów syndykatowych flagowymi produktami ARC Rynek i Opinia są Sponsoring Monitor, Badanie Infolinii Bankowych, Cafe Monitor, Monitor Programów Lojalnościowych.
Oprócz projektów badawczych realizowanych w Polsce, instytut ma doświadczenia w realizacji projektów międzynarodowych, m.in. w Chinach, Czechach, Irlandii, Rosji, Rumunii, Słowacji oraz Wielkiej Brytanii.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

BANK POCZTOWY – BEZPIECZNY POLSKI BANK
Bank Pocztowy, należący do Grupy Poczty Polskiej, obecny na rynku od 1990 roku, oferuje proste i bezpieczne produkty finansowe w przyjaznej cenie, poprzez liczącą ponad 4,6 tys. placówek sieć Poczty Polskiej i Banku, a także szybką, bezpieczną i nowoczesną bankowość cyfrową – EnveloBank.
Dzięki swojej dostępności, zgodnie z przyjętą strategią rozwoju, Bank Pocztowy chce być liderem bankowości detalicznej w Polsce regionalnej, bankiem chętnie wybieranym przez rodziny i mikrofirmy oraz uczestników rynku e-commerce, liczącym się partnerem inicjatyw rządowych i społecznych oraz integratorem i głównym dostawcą usług finansowych w Grupie Poczty Polskiej.
Dostępna dla wszystkich Klientów oferta Banku Pocztowego obejmuje rachunki-oszczędnościowo-rozliczeniowe, karty do kont (Najładniejsza polska karta 2017), karty kredytowe, zagraniczne przekazy pieniężne, kredyty gotówkowe i hipoteczne, depozyty i konta oszczędnościowe, fundusze inwestycyjne oraz ubezpieczenia. Bank rozwija się także w zakresie rozwiązań dla mikro, małych i średnich firm oraz klientów instytucjonalnych – w tym z obszaru mieszkalnictwa.

Bank Pocztowy – zawsze blisko, tak jak tego potrzebujesz

 

MASTERCARD jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa. Przetwarzamy transakcje realizowane przez ponad 2,3 miliardy kart płatniczych, w 150 walutach, w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że wszelkie czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy, czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

 W 2007 roku Mastercard wprowadził na polski rynek karty płatnicze w technologii zbliżeniowej, które dzisiaj są praktycznie standardem: ponad 77% kart płatniczych w portfelach Polaków to karty, którymi możemy szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo. Już dwie na trzy transakcje w Polsce, realizowane kartami Mastercard, to transakcje zbliżeniowe. Od trzech lat w Polsce jest dostępna globalna platforma płatności Masterpass, która umożliwia wygodne i bezpieczne płatności w e-commerce i m-commerce. Rozwiązanie udostępnia obecnie ćwierć miliona akceptantów w 24 krajach w Europie i na świecie.

 

PKN ORLEN jest nowoczesnym graczem na rynku paliw i energetyki, największą firmą w Europie Środkowo-Wschodniej, notowaną w prestiżowych, światowych zestawieniach Platts TOP250 czy Thomson Reuters TOP100.
Koncern dysponuje nowoczesnymi, zintegrowanymi aktywami zdolnymi do przerobu ponad 30 mln ton różnych gatunków ropy rocznie, a sprzedaż detaliczna prowadzona jest z wykorzystaniem największej w regionie Europy Środkowo-Wschodniej sieci blisko 2800 nowoczesnych i stacji paliw. Oferta PKN ORLEN to ponad 50 najwyższej jakości produktów petrochemicznych i rafineryjnych sprzedawanych w ponad 80 krajach świata. W ramach rozwoju energetyki, zakończone zostały projekty elektrociepłowni gazowo-parowych opartych na kogeneracji we Włocławku i Płocku. W obszarze wydobycia Koncern dysponuje własną bazą zasobów ropy i gazu (2P), które na koniec 2017 wyniosły ok. 152 mln boe.
ORLEN nieprzerwanie od kilku lat uznawany jest najcenniejszą marką w Polsce, wycenianą na poziomie 4,7 mld zł, PKN ORLEN jest także jedyną w regionie firmą, która otrzymała już pięć razy z rzędu prestiżowy tytuł The Most Ethical Company, przyznawany przez amerykański Ethisphere Institute.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

ARC rynek i opinia

Partnerzy