W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...]

W 2014 roku po raz pierwszy opublikowaliśmy ranking „e-Gazel Biznesu”, w którym nagradzamy najdynamiczniej rozwijające się firmy prowadzące handel w internecie o rocznych obrotach z przedziału od 50 tys. zł do 100 mln zł.

[czytaj dalej...]

 O Partnerach

 

ARC RYNEK I OPINIA jest niezależnym polskim instytutem badawczym realizującym badania marketingowe dla firm reprezentujących wszystkie branże, tym m.in. dla branży finansowej, telekomunikacyjnej, handlowej, transportowej i logistycznej, wydawniczej oraz farmaceutycznej.
ARC Rynek i Opinia oferuje badania ilościowe (CAPI, CATI, CAWI), badania jakościowe (IDI, FGI, badania etnograficzne), mystery shopping, online buzz research, Concept Performance Test, omnibusy tradycyjne i online oraz testy reklam.
W ofercie ARC Rynek i Opinia znajdują się zarówno badania ad-hoc, jak i badania syndykatowe, m.in. Spośród raportów syndykatowych flagowymi produktami ARC Rynek i Opinia są Sponsoring Monitor, Badanie Infolinii Bankowych, Cafe Monitor, Monitor Programów Lojalnościowych.
Oprócz projektów badawczych realizowanych w Polsce, instytut ma doświadczenia w realizacji projektów międzynarodowych, m.in. w Chinach, Czechach, Irlandii, Rosji, Rumunii, Słowacji oraz Wielkiej Brytanii.

 

POCZTA POLSKA to lider polskiego rynku usług listowych i paczkowych. Gęsta sieć placówek w całym kraju, około 25 tysięcy listonoszy, osobne oddziały doręczeniowe bezpośrednio z kilkunastu centrów wysyłkowych to atuty, które przekładają się na wysoką jakość, terminowość i bezpieczeństwo powierzonych przesyłek. Poczta Polska dzięki elastycznej ofercie, systemowi monitoringu i powiadamiania o przesyłkach jest obecnie najchętniej wybieranym operatorem logistycznym w Polsce. Poza paczkami i listami, Poczta Polska oferuje także szeroki wachlarz innych usług dla eCommerce, m.in. usługi z zakresu marketingu bezpośredniego, usługi bankowe, ubezpieczeniowe, eZwroty, sprzedaż wysyłkową oraz logistykę gotówki.

 

MASTERCARD jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności. Obsługujemy najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa. Przetwarzamy transakcje realizowane przez ponad 2,3 miliardy kart płatniczych, w 150 walutach, w ponad 210 krajach i terytoriach na całym świecie. Produkty i rozwiązania Mastercard sprawiają, że wszelkie czynności związane z zakupami, podróżami, prowadzeniem firmy, czy zarządzaniem finansami są łatwiejsze, bezpieczniejsze i bardziej efektywne.

 W 2007 roku Mastercard wprowadził na polski rynek karty płatnicze w technologii zbliżeniowej, które dzisiaj są praktycznie standardem: ponad 77% kart płatniczych w portfelach Polaków to karty, którymi możemy szybko i wygodnie płacić zbliżeniowo. Już dwie na trzy transakcje w Polsce, realizowane kartami Mastercard, to transakcje zbliżeniowe. Od trzech lat w Polsce jest dostępna globalna platforma płatności Masterpass, która umożliwia wygodne i bezpieczne płatności w e-commerce i m-commerce. Rozwiązanie udostępnia obecnie ćwierć miliona akceptantów w 24 krajach w Europie i na świecie.

 

ALLEGRO to jedna z największych firm handlowych w Polsce i w Europie oparta na nowoczesnych technologiach. Od 1999 roku Allegro ułatwia Polakom zakupy w sieci oferując im najlepsze ceny, wygodę i pełne bezpieczeństwo transakcji. 

W serwisie założono dotychczas 21 milionów kont. Codziennie klienci kupują na platformie ponad 1,5 mln produktów. Na Allegro sprzedaż prowadzi ponad 140 tysięcy firm - to nie tylko największe światowe marki, ale w większości małe i średnie polskie firmy handlowe. Dzięki temu Allegro przyczynia się do ciągłego polepszania standardów na rynku e-commerce: dbając o prawa konsumentów, a jednocześnie wspierając rozwój przedsiębiorczości. 

Allegro powstało w 1999 roku w Poznaniu, a dziś ma biura także w Warszawie, Toruniu, Wrocławiu i Krakowie. Początkowo firma tworzona przez kilka osób znajdowała się w piwnicy hurtowni komputerowej, a pierwsza wersja serwisu mieściła się na jednej dyskietce. To były czasy, kiedy rynek e-commerce w Polsce dopiero raczkował, a Allegro odegrało jedną z głównych ról w jego rozwoju. Od tamtej pory, w ciągu kilkunastu lat, firma przeszła ogromną metamorfozę: z serwisu aukcyjnego dla hobbystów stała się najpopularniejszym w Polsce miejscem internetowych zakupów. Allegro zatrudnia dziś ponad 1,8 tysiąca osób z czego blisko połowa to najwyższej klasy specjaliści w obszarze technologii. 

Allegro jest jedną z najsilniejszych polskich marek, którą wyróżnia wysoka jakość obsługi klienta. Potwierdzają to najwyższe pozycje w rankingach takich jak Superbrands, Gwiazdy Jakości Obsługi, OC&C Retail Proposition Index czy Top Marka.

Organizator

Puls Biznesu

Autor rankingu

ARC rynek i opinia

Partnerzy

Mastercard