Rainbow sprzedał więcej zimy

opublikowano: 05-08-2019, 22:00

Do 31 lipca liczba rezerwacji w Rainbow na sezon zima 2019/20 wzrosła z niespełna 17,5 tys. do 20,7 tys.

Wartość sprzedanej oferty będzie ujmowana w przychodach ze sprzedaży w okresie listopad 2019 r. — marzec 2020 r. W pierwszym półroczu touroperator miał 660,3 mln zł przychodów, o 5,5 proc. więcej niż w tym samym okresie 2018 r. W 2018 r. Rainbow miał niemal 1,5 mld zł przychodów z imprez turystycznych (bez przychodów z pośrednictwa itp.) i był pod tym względem na trzecim miejscu wśród działających w Polsce touroperatorów. Lider, Itaka, zanotowała 2,5 mld zł przychodów, a TUI Poland niecałe 2,2 mld zł.

18,6 proc. O tyle wzrosła liczba rezerwacji Rainbowa na najbliższy sezon zimowy

7,56 mln zł Tyle wyniósł w 2018 r. zysk notowanej na GPW spółki. Rok wcześniej było to 36,1 mln zł.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Małgorzata Grzegorczyk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu