1 mln USD za kilka godzin gry i kilka tweetów

opublikowano: 13-03-2019, 18:35

Tyler Blevins, czyli „Ninja”, dostał 1 mln USD od Electronic Arts za promocję jego gry Apex Legends, dowiedział się nieoficjalnie Reuters.

„Ninja” był jednym z kilku popularnych na świecie graczy z dużą liczbą fanów, którym Electronic Arts miał zapłacić za promowanie „Apex Legends”, poinformowała agencja. Promocja się powiodła, bo gra w pierwsze trzy dni po udostępnieniu w lutym przyciągnęła 10 mln chętnych.

Zobacz więcej

youtube.com

27-letni „Ninja”, którego w Internecie obserwuje ponad 13 mln osób, tweetował o „Apex Legends” 5 lutego i pokazywał jak gra w grę na serwisie Twitch.

Blevins ujawnił w styczniu, że zarobił prawie 10 mln USD w 2018 roku. Powiedział, że 70 proc. dochodów wygenerowało 32 mln jego widzów na serwisach Twitch i YouTube, oglądających jak gra. Reszta pochodziła od sponsorów.

Wśród graczy, do których zwrócił się Electronic Arts w sprawie promocji swojej gry miał być także "Shroud", czyli Michael Grzesiek, Kanadyjczyk polskiego pochodzenia, którego na serwisie Twitch obserwuje prawie 6 mln osób.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marek Druś

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu