10 produktów, które są dumą Polaków

ŁO
opublikowano: 29-08-2010, 10:26

Alkohole, słodycze, męska odzież, autobusy i… płyn do mycia naczyń - z tych produktów dumni są Polacy*.

Spore emocje wśród naszych czytelników wzbudził tekst o 10 produktach, które są dumą Amerykanów. Spontanicznie postanowiliśmy zapytać naszych fanów na Facebooku, jakie produkty są dumą Polaków.

Na odpowiedzi nie trzeba było długo czekać. Wybraliśmy 10 produktów, które najczęściej pojawiały się w propozycjach czytelników. Z zestawienia wynika, że najbardziej cenimy nasze alkohole, a szczególnie wódki - Żubrówka, Wyborowa, Belweder, Żołądkowa Gorzka. Nie zapominamy jednak o jasnym pełnym – Lech i Żywiec.

Sławą cieszą się także garnitury z Vistuli (czyżby sukces kampanii z udziałem Pierce’a Brosnana?) i koszule z Wólczanki. Dumni jesteśmy także ze słodyczy Wedla i co ciekawe z płynu do mycia naczyń Ludwik. Cenimy także krajowe wyroby kosmetyczne spod znaku Dr Ireny Eris.

Nie produkujemy znanych na całym świecie samochodów, ale z pojazdów specjalnego użytku jak autobusy (Solaris) czy małe elektryczne wózki (Melex) możemy być i jesteśmy dumni.

W sumie wymieniono 55 polskich produktów. Dużą popularnością cieszyły się wyroby mięsne, oprogramowania i gry komputerowe, a także łodzie i jachty. W tych ostatnich przypadkach zabrakło jednak konkretnych nazw produktów.

10 produktów, które są dumą Polaków

1. Żubrówka - alkohole
2. Wyborowa - alkohole
3. Wedel - wyroby cukiernicze
4. Solaris - transport
5. Belvedere - alkohole
6. Vistula i Wólczanka - odzież męska
7. Żołądkowa Gorzka - alkohole
8. Ludwik - środki czystości
9. Lech - alkohole
10. Melex - transport
ex aequo - Dr Irena Eris - kosmetyki
ex aequo - Żywiec - piwo

* zestawienie nie jest wynikiem dogłębnych badań, ale jedynie efektem wakacyjnej zabawy. Wnioski nie przedstawiają opinii polskiego społeczeństwa ani jego grupy reprezentatywnej. Jest to zapis komentarzy grupy naszych czytelników korzystających z serwisu społecznościowego.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO

Polecane