Cindy Crawford przyniosła wodzie Arctic kilkudziesięcioprocentowe wzrosty sprzedaży. Producent nie nadążał podobno z dostarczaniem jej do sklepów. Współpracę z Pierce’em Brosnanem chwalił sobie Rafał Bauer, gdy szefował jeszcze Vistuli & Wólczance, a Monnari w drodze na giełdę wspierała Claudia Schiffer. Akurat koszty marketingu przyczyniły się do problemów tej ostatniej firmy.
Ile trzeba zapłacić za zagraniczną gwiazdę?
Spółki piln ie strzegą tej tajemnicy. Anonimowy przedstawiciel firmy, która zatrudniła do promocji gwiazdę, mówi, że trzeba się liczyć z wydatkiem przynajmniej kilku milionów dolarów.10 światowych gwiazd w polskich reklamach
1. John Cleese – BZ WBK
2. Danny de Vito - BZ WBK
3. Leo Beenhakker - BZ WBK
4. Gerrard Depardieu - BZ WBK
5. Bruce Willis – Grupa Sobieski
6. Jean Reno – piwo EB
7. Sophia Loren – makarony Malma
8. Cindy Crawford – woda mineralna Arctic
9. Pierce Brosnan – Vistula & Wólczanka
10. Claudia Schiffer – Monnari