3 pytania do...

MZ
opublikowano: 09-12-2008, 00:00

Marcin Kubit:

Jest dobrze, będzie lepiej

1Na giełdzie bessa, a akcje Mediatela zyskują. Skąd ta siła?

Marcin Kubit, szef Mediatela: Siłą spółki jest strategia. Konsolidujemy rynek. W tym roku przejęliśmy już cztery podmioty. Niewykluczone, że jeszcze w grudniu wchłoniemy kolejny. W przyszłym roku wrócimy do przejęcia ukraińskiego operatora. Dzięki akwizycjom dynamicznie zwiększamy przychody i zyski. Warto podkreślić, że w czasach kryzysu potrafimy prowadzić konsolidację bez zbytniego zadłużania. Rozwijamy się szybko mimo trudnych czasów, co dla akcji Mediatela oznacza dalszy potencjał do wzrostów. Ponadto działamy w branży telekomunikacyjnej, która jest wyraźnie odporna na kryzys.

2Wkrotce Mediatel znajdzie się w grupie NFI Magna Polonia. Co z wynikami finansowymi?

Rzeczywiście, już w przyszłym roku możemy działać w grupie skonsolidowanej wokół NFI Magna Polonia. Z naszej perspektywy to niewielka zmiana, gdyż zostaniemy pod kontrolą tego samego inwestora, czyli Rasting Ltd. Będziemy kontynuować strategię opartą na konsolidacji. Cieszy nas, że w grupie pojawią się nowe spółki z potencjałem do współpracy. Kolejną korzyścią będzie wzrost źródeł finansowania. Jeśli chodzi o nasze wyniki w 2009 roku, to zakładamy, że będzie to kolejny rok dynamicznego wzrostu. Jesteśmy na etapie sporządzania prognoz, które planujemy opublikować w styczniu.

3Co słychać w sprawie sporu z TP? Jak on przełoży się na wyniki?

Rozstrzygnięcie sporu nie będzie miało wpływu na wyniki. Jesteśmy na ostatniej prostej, by jeszcze w tym roku polubownie zakończyć spór ciągnący się od trzech lat. Zależy nam, aby od stycznia skupić się tylko i wyłącznie na współpracy z TP.

To musisz wiedzieć dziś rano
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
×
To musisz wiedzieć dziś rano
autor: Kamil Zatoński
Wysyłany codziennie
Kamil Zatoński
Codzienny newsletter z najważniejszymi informacjami dla inwestorów.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: MZ

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane