3 pytnia do...

Adrian Boczkowski
opublikowano: 16-04-2008, 00:00

Wojciech Buczkowski:

1Czy Komputronik postawi na sprzedaż przez internet czy poprzez tradycyjne sklepy? Internet to nie jest najmocniejsza strona Karen Notebook.

Nie zamierzamy zmieniać strategii. Nadal będziemy rozwijać się hybrydowo, czyli rozwijać oba kanały dystrybucji. O tym, że to słuszna droga, przekonuje nas kopiowanie naszych rozwiązań przez konkurencję. Kanał internetowy w Karen Notebook nie funkcjonuje najlepiej, ponieważ poprzedni udziałowiec nie koncentrował się na sprzedaży detalicznej i nie miał w niej specjalnego doświadczenia. Teraz to się zmieni.

2Dlaczego Komputronik przejął właśnie Karen Notebook?

Widzimy, że rynek komputerów przenośnych rozwija się bardzo dynamicznie, a akurat w tej spółce pracuje wielu jego ekspertów. Dzięki naszej wiedzy o handlu detalicznym, Karen powinien dynamicznie się rozwijać.

3Na czym się skupicie w tym roku? Będą kolejne przejęcia?

Rozmawiamy z jedną spółką, nad której przejęciem się zastanawiamy. Na tym etapie negocjacji mogę jedynie powiedzieć, że nie jest to dystrybutor sprzętu komputerowego. Jednak obecnie priorytetem nie jest dla nas kupowanie kolejnych firm, ale asymilacja w ramach grupy spółek w niej obecnych. Mamy z tym sporo pracy, ale po tych działaniach spodziewamy się wymiernych korzyści.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Adrian Boczkowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy