5 mln zł dla Omnipacka

Nowe magazyny i kampania nastawiona na pozyskanie klientów, także zagranicznych — młoda spółka zamknęła drugą rundę finansowania i stawia na rozwój.

Spółka Omnipack obsługuje obecnie ok. 50 sklepów internetowych, głównie małej i średniej wielkości. Wyręcza je z niemal całej obsługi logistycznej, od magazynowania towaru poprzez pakowanie zamówionych produktów, wysyłkę zamówień do klientów aż po obsługę zwrotów. Bazuje przy tym na modelu zmiennych opłat za swoje usługi, zależnych głównie od liczby realizowanych za jej pośrednictwem przesyłek.

Zobacz więcej

Cieszymy się, że inwestorzy dostrzegli potencjał w sektorze, w którym działamy - mówi Tomek Kasperski, założyciel i prezes Omnipack. ARC

— Działam w branży e-commerce od ponad 10 lat i widzę potencjał tego modelu biznesowego. Zespół zarządzający i osiągane wyniki pozwalają z wielkim optymizmem patrzeć na dalsze kroki firmy. Omnipack dostarcza rozwiązanie najbardziej kompleksowego problemu operacyjnego, z którym boryka się wiele średniej wielkości e-sklepów — twierdzi Karol Milewski, członek rady nadzorczej spółki i inwestor.

Firma powstała z pomocą dwóch prywatnych inwestorów. Teraz do projektu dołączyli czterej kolejni. W sumie w ramach drugiej rundy finansowania na rozwój projektu pozyskano 5 mln zł. Jak zaznacza Tomasz Kasperski, założyciel i prezes Omnipack, pieniądze zostaną przeznaczone na rozwój obecnej infrastruktury magazynowej, wyposażenie i nowe systemy zarządzania nimi. W październiku spółka uruchamia drugie centrum logistyczne. Stawia także na pozyskanie nowych klientów i rozważa rozwój biznesu poza krajem — obecnie obsługuje jedynie sprzedaż zagraniczną polskich firm.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / 5 mln zł dla Omnipacka