Aby produkt odpowiadał na potrzeby

opublikowano: 20-08-2018, 22:00

Produkt lub usługa, niezależnie od tego, czy już istnieją, czy są dopiero w fazie pomysłu, potrzebują konfrontacji z rzeczywistymi potrzebami użytkowników.

Specjalistyczne agencje poświęcają takim analizom wiele tygodni. Przedsiębiorcy nie zawsze jednak mają na to tak dużo czasu. Problemem okazać się może również brak budżetu na zlecenie podobnych działań firmom zewnętrznym. W najbliższy czwartek o godzinie 18 w poznańskim Idea Hubie przedstawiciele małych spółek będą mogli dowiedzieć się, jak bez angażowania wysokich nakładów stworzyć produkt, który odpowie na potrzeby klienta. Warsztaty poprowadzi Maria Borowy, zajmująca się rozwojem produktów i usług cyfrowych. Przez wiele lat pracowała w Allegro, obecnie współtworzy zespół UX w Merixstudio. Udział w szkoleniu jest bezpłatny, liczba miejsc ograniczona.

Zapisy przyjmowane są drogą mailową: garbary@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Aby produkt odpowiadał na potrzeby