Producent odzieży i sprzętu sportowego w kwietniu prognozował, że jego sprzedaż może spaść w drugim kwartale o 40 proc. zaś zysk operacyjny może być niższy o ponad 100 mln EUR.

Adidas podkreśla, że chociaż ruch w sklepach Chinach Kontynentalnych w maju kształtował się poniżej poziomu sprzed roku, zrekompensowany z nawiązką został wzrostem wydatków kupujących i wzrostem sprzedaży e-commerce. W efekcie firma odnotowała ogólny wzrost przychodów.
Tym samym niemiecki producent optymistycznie obecnie zakłada, że sprzedaż w drugim kwartale w regionie będzie na tym samym poziomie, co w zeszłym roku.
Do tej pory ponownie otwartych zostało trzy czwarte sklepów w Europie, chociaż większość z nich działa w ograniczonych godzinach. W Rosji ten odsetek sięga 50 proc. zaś w obu Amerykach ponownie uruchomiono mniej niż połowę placówek.