Ahold stracił przez Argentynę

Reuters
30-08-2002, 00:00

Zysk operacyjny holenderskiego Aholda wzrósł w drugim kwartale o 11,9 proc. — do 777,8 mln EUR (3,2 mld zł). Sprzedaż wzrosła o 7,3 proc. — do 17,3 mld EUR (70,5 mld zł). Trzecia pod względem wielkości sprzedaży sieć handlowa na świecie podała także, że w 2003 r. skupi się na zwiększeniu sprzedaży o 4-5 proc.

Strata netto Aholda wyniosła w drugim kwartale 197,5 mln EUR (805,8 mln zł) z powodu utworzenia rezerw wysokości 490 mln EUR (2 mld zł) po upadku argentyńskiego partnera Aholda — firmy Velox Retail Holdings.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Ahold stracił przez Argentynę