Alior: teraz samochody

Eugeniusz Twaróg
opublikowano: 01-10-2009, 04:14

Bank będzie się ścigał w kredytach na auta. Interesuje go podium. Jesienią uruchomi dwie nowe linie biznesowe.

Niedługo w ofercie Alior Banku znajdzie się faktoring oraz kredyty samochodowe. Z motopożyczkami ruszy już w październiku. Przemysław Łaszczewski, dyrektor biura finansowania pojazdów w Aliorze, wyjaśnia, że będzie kredytować nie tylko nabywców aut, ale również sprzedawców: dilerów samochodów nowych i używanych.

— W komisach chcemy być bankiem pierwszego wyboru. Drugiego u dilerów samochodowych, gdzie zawsze pierwsze miejsce zajmuje bank należący do importera — mówi Przemysław Łaszczewski.

Ambitny plan zakłada, że za trzy lata Alior Bank znajdzie się w ścisłej czołówce banków finansujących kupno samochodu. Jak chce to zrobić?

— Zaoferujemy kompleksową finansową nie tylko klienta końcowego, czyli kupca samochodu, ale również partnera, czyli sprzedawcę pojazdu. Mamy w ofercie kredyty obrotowe, inwestycyjne, rachunek firmowy oraz to, co najbardziej interesuje dealerów: kredyty stokowe na utrzymanie zapasów — mówi dyrektor Łaszczewski.

Alior Bank wymyślił to tak, by przy okazji sprzedaży kredytów samochodowych pozyskać nie tylko klienta indywidualnego, który kupił pojazd, ale również biznesowego. A na tym rynku jest ich niemało. Do końca roku zamierza podpisać umowy z co dziesiątym salonem sprzedaży oraz komisem. W 2010 r. partnerami banku ma być 40 proc. dilerów i 15-20 proc. punktów sprzedaży aut używanych. Razem będzie to około 800 punktów.

None
None

Niedługo w ofercie Alior Banku znajdzie się faktoring oraz kredyty samochodowe. Z motopożyczkami ruszy już w październiku. Przemysław Łaszczewski, dyrektor biura finansowania pojazdów w Aliorze, wyjaśnia, że będzie kredytować nie tylko nabywców aut, ale również sprzedawców: dilerów samochodów nowych i używanych.

— W komisach chcemy być bankiem pierwszego wyboru. Drugiego u dilerów samochodowych, gdzie zawsze pierwsze miejsce zajmuje bank należący do importera — mówi Przemysław Łaszczewski.

Ambitny plan zakłada, że za trzy lata Alior Bank znajdzie się w ścisłej czołówce banków finansujących kupno samochodu. Jak chce to zrobić?

— Zaoferujemy kompleksową finansową nie tylko klienta końcowego, czyli kupca samochodu, ale również partnera, czyli sprzedawcę pojazdu. Mamy w ofercie kredyty obrotowe, inwestycyjne, rachunek firmowy oraz to, co najbardziej interesuje dealerów: kredyty stokowe na utrzymanie zapasów — mówi dyrektor Łaszczewski.

Alior Bank wymyślił to tak, by przy okazji sprzedaży kredytów samochodowych pozyskać nie tylko klienta indywidualnego, który kupił pojazd, ale również biznesowego. A na tym rynku jest ich niemało. Do końca roku zamierza podpisać umowy z co dziesiątym salonem sprzedaży oraz komisem. W 2010 r. partnerami banku ma być 40 proc. dilerów i 15-20 proc. punktów sprzedaży aut używanych. Razem będzie to około 800 punktów.

Niedługo w ofercie Alior Banku znajdzie się faktoring oraz kredyty samochodowe. Z motopożyczkami ruszy już w październiku. Przemysław Łaszczewski, dyrektor biura finansowania pojazdów w Aliorze, wyjaśnia, że będzie kredytować nie tylko nabywców aut, ale również sprzedawców: dilerów samochodów nowych i używanych.

— W komisach chcemy być bankiem pierwszego wyboru. Drugiego u dilerów samochodowych, gdzie zawsze pierwsze miejsce zajmuje bank należący do importera — mówi Przemysław Łaszczewski.

Ambitny plan zakłada, że za trzy lata Alior Bank znajdzie się w ścisłej czołówce banków finansujących kupno samochodu. Jak chce to zrobić?

— Zaoferujemy kompleksową finansową nie tylko klienta końcowego, czyli kupca samochodu, ale również partnera, czyli sprzedawcę pojazdu. Mamy w ofercie kredyty obrotowe, inwestycyjne, rachunek firmowy oraz to, co najbardziej interesuje dealerów: kredyty stokowe na utrzymanie zapasów — mówi dyrektor Łaszczewski.

Alior Bank wymyślił to tak, by przy okazji sprzedaży kredytów samochodowych pozyskać nie tylko klienta indywidualnego, który kupił pojazd, ale również biznesowego. A na tym rynku jest ich niemało. Do końca roku zamierza podpisać umowy z co dziesiątym salonem sprzedaży oraz komisem. W 2010 r. partnerami banku ma być 40 proc. dilerów i 15-20 proc. punktów sprzedaży aut używanych. Razem będzie to około 800 punktów.

Niedługo w ofercie Alior Banku znajdzie się faktoring oraz kredyty samochodowe. Z motopożyczkami ruszy już w październiku. Przemysław Łaszczewski, dyrektor biura finansowania pojazdów w Aliorze, wyjaśnia, że będzie kredytować nie tylko nabywców aut, ale również sprzedawców: dilerów samochodów nowych i używanych.

— W komisach chcemy być bankiem pierwszego wyboru. Drugiego u dilerów samochodowych, gdzie zawsze pierwsze miejsce zajmuje bank należący do importera — mówi Przemysław Łaszczewski.

Ambitny plan zakłada, że za trzy lata Alior Bank znajdzie się w ścisłej czołówce banków finansujących kupno samochodu. Jak chce to zrobić?

— Zaoferujemy kompleksową finansową nie tylko klienta końcowego, czyli kupca samochodu, ale również partnera, czyli sprzedawcę pojazdu. Mamy w ofercie kredyty obrotowe, inwestycyjne, rachunek firmowy oraz to, co najbardziej interesuje dealerów: kredyty stokowe na utrzymanie zapasów — mówi dyrektor Łaszczewski.

Alior Bank wymyślił to tak, by przy okazji sprzedaży kredytów samochodowych pozyskać nie tylko klienta indywidualnego, który kupił pojazd, ale również biznesowego. A na tym rynku jest ich niemało. Do końca roku zamierza podpisać umowy z co dziesiątym salonem sprzedaży oraz komisem. W 2010 r. partnerami banku ma być 40 proc. dilerów i 15-20 proc. punktów sprzedaży aut używanych. Razem będzie to około 800 punktów.

Niedługo w ofercie Alior Banku znajdzie się faktoring oraz kredyty samochodowe. Z motopożyczkami ruszy już w październiku. Przemysław Łaszczewski, dyrektor biura finansowania pojazdów w Aliorze, wyjaśnia, że będzie kredytować nie tylko nabywców aut, ale również sprzedawców: dilerów samochodów nowych i używanych.

— W komisach chcemy być bankiem pierwszego wyboru. Drugiego u dilerów samochodowych, gdzie zawsze pierwsze miejsce zajmuje bank należący do importera — mówi Przemysław Łaszczewski.

Ambitny plan zakłada, że za trzy lata Alior Bank znajdzie się w ścisłej czołówce banków finansujących kupno samochodu. Jak chce to zrobić?

— Zaoferujemy kompleksową finansową nie tylko klienta końcowego, czyli kupca samochodu, ale również partnera, czyli sprzedawcę pojazdu. Mamy w ofercie kredyty obrotowe, inwestycyjne, rachunek firmowy oraz to, co najbardziej interesuje dealerów: kredyty stokowe na utrzymanie zapasów — mówi dyrektor Łaszczewski.

Cztery kółka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
×
Cztery kółka
autor: Łukasz Ostruszka
Wysyłany co dwa tygodnie
Łukasz Ostruszka
Newsletter na temat rynku motoryzacyjnego: premiery, nowości, branżowe ciekawostki.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.

Alior Bank wymyślił to tak, by przy okazji sprzedaży kredytów samochodowych pozyskać nie tylko klienta indywidualnego, który kupił pojazd, ale również biznesowego. A na tym rynku jest ich niemało. Do końca roku zamierza podpisać umowy z co dziesiątym salonem sprzedaży oraz komisem. W 2010 r. partnerami banku ma być 40 proc. dilerów i 15-20 proc. punktów sprzedaży aut używanych. Razem będzie to około 800 punktów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Eugeniusz Twaróg

Polecane