Allegro na tropie, Merlin w oddali

opublikowano: 07-08-2016, 22:00

Internet nie zapomina? Według badań Gemiusa, nikt już nie pamięta o Merlin.pl. Najpopularniejsze marki w polskim e-handlu to Allegro, kojarzone przez 69 proc. Polaków (szykowane właśnie na sprzedaż za 3 mld zł) i kontrolowany przez Allegro OLX — ten serwis wskazuje 28 proc. osób. Kolejne miejsce zajmuje będący na fali niemiecki Zalando, na który wskazuje aż 18 proc. Polek i jedynie 7 proc. Polaków. © Ⓟ

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Karol Jedliński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu