W czwartym, najbardziej lukratywnym kwartale roku zysk największego na świecie internetowego detalisty wyniósł 214 mln USD. Sprzedaż sięgnęła 29,3 mld USD. Rok wcześniej spółka miała 239 mln USD zysku przy 25,6 mld USD sprzedaży. Pomimo spadku zysku o 12 proc. w porównaniu z poprzednim rokiem rynek uznał wyniki kwartalne za dobry sygnał. Wcześniej niepokojono się, że zwiększanie wydatków przez Amazon w ostatnim czasie będzie nadal negatywnie wpływać na jego bilans.
- Świetnie, że pokazali iż mogą generować zyski – powiedział Colin Gillis, analityk BGC Partners. - Rynek oczywiście to kocha – dodał.

W całym 2014 roku Amazon miał 241 mln USD straty wobec 274 mln USD zysku netto rok wcześniej. To pierwsza roczna strata spółki od 12 lat.
W posesyjnym handlu akcje Amazon drożały o ponad 10 proc.