— Ten produkt powstał w wyniku poszukiwań kulinarnych naszych browarników. Okazało się, że nasze sztandarowe ciemne piwo Grand Imperial Porter znakomicie smakuje z pikantnymi przyprawami. Dlatego uznaliśmy, że połączenie smaków ostrej papryczki chili i ciemnego piwa da ciekawy smak — wyjaśnia Marek Skrętny, szef marketingu w Browarze Amber.
To kolejna nowość, którą browar wprowadził na rynek w ostatnich miesiącach. Marek Skrętny zapowiada też, że jeszcze w sierpniu pojawi się piwo, którego nie było dotychczas na polskim rynku. Browar Amber warzy piwo od 1994 r.
Piwo z Pomorza oprócz rynku polskiego trafia także m.in. do Skandynawii, Belgii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych, Kanady i Australii. Eksport spółki w 2012 r. wzrósł o ponad 10 proc. — w tym roku ten wskaźnik ma być utrzymany na tym samym poziomie.