Ambitne plany Hennes & Mauritz

Reuters, Marta Filipiak
25-08-2004, 00:00

Hennes & Mauritz (H&M), szwedzki detalista odzieży, chce osiągnąć w ciągu 3-4 lat sprzedaż rzędu 100 mld SEK (48 mld zł). W stosunku do lipca 2003 r. przychody ze sprzedaży wzrosły o 14 proc., a firma chce zwiększać corocznie liczbę sklepów o 10-15 proc. Obecnie spółka szuka nowych rynków zbytu i zamierza wchodzić na rynki Rosji, Japonii i Ameryki Południowej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Reuters, Marta Filipiak

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Świat / Ambitne plany Hennes & Mauritz