Ambitne plany Multimediów

ISB
11-08-2008, 00:00

Multimedia Polska rozmawiają o akwizycjach ze spółkami mającymi około 100 tys. abonentów

— Nie wszystkie rozmowy doprowadzą do przejęć, ale kilka transakcji może być zrealizowanych w tym roku — mówi Andrzej Rogowski, prezes Multimediów.

Na koniec czerwca spółka miała około 643 tys. abonentów. Nie wiadomo, jaka może być wartość transakcji. Firma może zdobyć finansowanie rzędu 600-800 mln zł. Firma chce także zainwestować 70-100 mln zł w Warszawie. W 2010 r. chce mieć w zasięgu sieci 10 proc. warszawskich gospodarstw domowych. Inwestycje wiążą się z akwizycjami, budową własnej sieci, a także z modernizacją przejętych. W sierpniu spółka zdecyduje, kiedy i jak rozpocząć projekt MVNO (wirtualny operator komórkowy).

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ISB

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Ambitne plany Multimediów