Macy's przewiduje obecnie skorygowany zysk na akcję w przedziale od 1,60 do 2,00 USD za 2025 roku. Wcześniej firma oczekiwała, że znajdzie się on w przedziale od 2,05 do 2,25 USD. Obniżenie prognozy odzwierciedla szerszy trend wśród amerykańskich firm, które zmniejszają swoje prognozy finansowe w odpowiedzi na rosnące koszty i zmniejszony popyt. Sieć domów towarowych informuje, że towary pochodzenia chińskiego stanowią ok. 20 proc. asortymentu jej marek własnych.
Mimo tych wyzwań Macy’s przekroczyło oczekiwania dotyczące wyników za I kw. 2025 roku, odnotowując przychody w wysokości 4,6 mld USD i stabilną marżę brutto na poziomie 39,2 proc. Sprzedaż w domach towarowych Macy’s spada od 12 kolejnych kwartałów, podczas gdy marki luksusowe wchodzące w skład grupy - Bloomingdale’s i Bluemercury - odnotowują wzrosty.
Początki Macy’s są datowane na 1858 rok. Obecnie jest to największą sieć domów towarowych w Stanach Zjednoczonych pod względem sprzedaży detalicznej. Spółka posiada 521 placówek handlowych w 46 stanach oraz terytoriach autonomicznych USA.