Aplikacje do zakupów offline

opublikowano: 04-06-2018, 22:00

Ponad 40 proc. polskich użytkowników, czyli prawie 8,5 mln osób, korzysta z aplikacji zakupowych.

Ponad 40 proc. polskich użytkowników, czyli prawie 8,5 mln osób, korzysta z aplikacji zakupowych. Liczba ta będzie wzrastać, bo już prawie 23 mln Kowalskich używa smartfonów i ciągle przybywa kolejnych — wynika z analiz Spicy Mobile, w których uwzględniono tylko urządzenia z systemem operacyjnym Android. Do najchętniej uruchamianych w ubiegłym roku platform należały: OLX.pl, Allegro, Rossmann i AliExpress Shopping App (chiński gigant handlu online). Niektóre aplikacje pozwalają zwiększyć sprzedaż nie tylko online, ale też w sklepach stacjonarnych, czego przykładem są rozwiązania oferowane prze drogerie — tylko w grudniu 2017 r. aplikacja Rossmanna została uruchomiona niemal 40 mln razy.

Mimo rosnącej popularności aplikacji zakupowych, głównym źródłem informacji o aktualnych promocjach pozostają papierowe gazetki reklamowe rozsyłane np. przez sieci spożywcze. Według badania zrealizowanego przez Kantar TNS na zlecenie Philips Lighting, sięga po nie co drugi klient.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Mirosław Konkel

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Firmy / Aplikacje do zakupów offline