Arrinera blisko Formuły 1? Uspakajamy tych, którzy już wyobrażają sobie Roberta Kubicę w barwach polskiego bolidu. Arrinera nie zamierza ścigać się w królewskiej klasie wyścigowej, ale otwiera siedzibę w Silverstone, gdzie mieszczą się siedziby kilku zespołów Formuły 1.

- Arrinera Automotive Holding PLC - spółka-matka Arrinera Automotive S.A. - przenosi swoją siedzibę do Silverstone: serca „brytyjskiej doliny motoryzacyjnej”. W sąsiedztwie siedziby supersamochodu Arrinera Hussarya już pracują teamy ośmiu z jedenastu zespołów F1 - czytamy w komunikacie Veno.
- Celem działania spółki brytyjskiej Arrinera Automotive Holding jest promocja i sprzedaż supersamochodu Arrinera Hussarya na rynkach zagranicznych oraz plany pozyskania zagranicznego finansowania - dodaje firma.
Na początku października spółka poinformowała, że planuje zaoferować klientom konfigurator auta w wirtualnej rzeczywistości. Aplikacja ma wykorzystywać okulary Oculus Rift. Kilka dni temu na rynek trafił kolejny komunikat, tym razem dotyczący podpisania umowy na zaprojektowanie wnętrza auta.
- Zarząd Veno S.A. informuje, iż otrzymał od swojej spółki zależnej Arrinera Automotive S.A. informację o podpisaniu umowy o współpracy z polską firmą Luc&Andre;, która odpowiadać będzie za stworzenie wnętrza pierwszego polskiego supersamochodu Arrinera Hussarya - podała firma.
Projekt pierwszego polskiego superauta wzbudza wiele kontrowersji, a rozpoczęcie produkcji jest systematycznie przesuwane. „Puls Biznesu” śledzi od wielu lat sytuację w spółce Veno, już w czerwcu 2010 r. nagraliśmy filmik o tym, jak „szukamy polskiego superauta”.