W samym II kwartale zysk wyniósł 3,4 mln zł, wobec 680 tys. zł zysku w analogicznym okresie 2019 r.
Przychody w II kwartale zwiększyły się o 88 proc. do 7,7 mln zł, a w I półroczu o 65 proc. do 13,3 mln zł.
"Na wzrost zysku netto w analizowanym okresie wpływ miały m.in.: rosnący udział przychodów ze sprzedaży gier HOPA wydanych na konsole, dzięki systematycznemu rozbudowywaniu portfolio konsolowego o wydane już gry w wersjach PC/mobile; systematyczny wzrost przychodów w segmencie free-to-play; osłabienie złotego wobec dolara i euro o około 3 proc. względem I półrocza 2019 r. co wpływa korzystnie na raportowane w złotych przychody ze sprzedaży grupy, (...) ogólny wzrost zainteresowania całością oferty gier spółki, na wszystkich głównych cyfrowych platformach, związany, w ocenie zarządu, z okresowym wzrostem popytu na gry na całym świecie, związanym z pandemią COVID-19 i wprowadzonymi w związku z nią obostrzeniami m.in. w przemieszczeniu się" - podano w raporcie.