Atrium rozpycha się w Polsce

EG
13-12-2011, 00:00

NIERUCHOMOŚCI

Zakup warszawskiej Promenady na początku roku i szczecińskiego Molo pod koniec — to najważniejsze inwestycje dewelopera, inwestora i zarządcy centrów handlowych Atrium European Real Estate w Polsce. Spółka ma u nas 20 nieruchomości, które stanowią około połowy jej portfela. Za Molo zapłaciła sprzedającemu — funduszowi PFCE Soparfi A zarządzanemu przez CBRE Global Investors — 55 mln EUR. Nowy nabytek ma 26 tys. mkw. powierzchni najmu i jest w pełni wynajęty. W zeszłym roku molo zostało wyremontowanei rozbudowane za około 10 mln zł. Najbliższe plany Atrium w Polsce to budowa centrum handlowego Felicity w Lublinie (74 tys. mkw.), rozbudowa o 7 tys. mkw. Galerii Mosty w Płocku oraz powiększenie o 20 tys. mkw. Promenady.

55

mln EUR Tyle zapłaciło Atrium za centrum handlowe Molo.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: EG

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Atrium rozpycha się w Polsce