Awaria terminala Bloomberga

Terminal transakcyjny Bloomberga w piątek rano doznał poważnej awarii. Wielu użytkowników nie było w stanie zalogować się i prowadzić normalnej działalności na rynku.

Firma potwierdziła w rozmowie z CNBC, że awaria ma skalę światową. Na Twitterze od rana traderzy od Wielkiej Brytanii po Singapur skarżyli się, że nie są w stanie pracować. Doniesienia o pierwszych problemach zaczęły pojawiać się około godziny 9:20.

O godz. 10:10 Bloomberg poinformował, że niektórzy klienci zaczęli odzyskiwać dostęp do serwisu.

Terminal Bloomberg, znany również jako Bloomberg Professional, jest kluczowym narzędziem pracy traderów na całym świecie. Globalnie z systemu korzysta ponad 300 tys. subskrybentów.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Katarzyna Łasica, CNBC

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Awaria terminala Bloomberga