Badanie Najlepsi Pracodawcy

DCZ
29-10-2010, 10:48

Startuje szósta edycja Badania Najlepsi Pracodawcy (BNP) w Polsce, część światowego badania Best Employers Study.

Obok wyłonienia Najlepszych Pracodawców badanie pomaga ocenić, w jakim stopniu firma wykorzystuje kapitał ludzki dla osiągnięcia wyników biznesowych. Ostatnia edycja BNP pokazała między innymi, że średnio jeden niezaangażowany pracownik kosztuje firmę rocznie około 33 tys. zł. Straty w związku z brakiem zaangażowania pracowników wiążą się np. z większą rotacją kadr i dodatkowymi wydatkami na rekrutację. Według BNP 2010 koszt rekrutacji zewnętrznej u najlepszych był trzykrotnie niższy niż średnia dla wszystkich Firm w Polsce. Najlepszym Pracodawcom zdecydowanie łatwiej przychodzi również zatrzymanie talentów. Częściej też niż inne przedsiębiorstwa mogą liczyć na polecenie firmy przez pracowników potencjalnym kandydatom do pracy.

Nowością tegorocznej edycji badania jest Indeks Strategiczny, który ocenia zdolność firm do realizacji strategii biznesowych. BNP 2011 organizuje Aon Hewitt przy współpracy ze Stowarzyszeniem Emitentów Giełdowych. Patronat nad badaniem sprawuje "Puls Biznesu".

Więcej na www.najlepsipracodawcy.pl

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DCZ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Kariera / Badanie Najlepsi Pracodawcy