Będzie e-Biedronka?

PAP
17-11-2014, 06:38

Największa w Polsce sieć detaliczna Biedronka testuje elektroniczne zakupy – dowiedział się nieoficjalnie „Dziennik Gazeta Prawna”.

Zobacz więcej

Tomasz Raś

To pilotaż rozwiązania polegającego na tym, że klient zamawia produkty przez internet, a następnie odbiera je w wybranym sklepie. Testy mają się odbywać m.in. w Trójmieście.

Sprzedaż produktów w internecie zaczyna być istotną częścią biznesu sieci detalicznych. Prowadzą ją już m.in. Tesco, Alma Market, Piotr i Paweł, Auchan czy E.Leclerc - czytamy w gazecie.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: PAP

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Handel / Będzie e-Biedronka?