Będzie potop chiński

MAG
opublikowano: 2010-06-24 00:00

200 producentów odzieży i elektroniki z Hongkongu i prowincji Guangdong przyjedzie jesienią. Warto się umówić.

200 producentów odzieży i elektroniki z Hongkongu i prowincji Guangdong przyjedzie jesienią. Warto się umówić.

Od 21 do 23 września na Targach Lifestyle Expo, organizowanych przez Radę Rozwoju Handlu Hongkongu już po raz drugi w Polsce, gościć będzie ponad 200 wystawców z Hongkongu i prowincji Guangdong (w ramce wybrane firmy).

— Pierwsza edycja Lifestyle Expo była bez wątpienia dużym sukcesem. Świadczy o tym liczba odwiedzających przedsiębiorców: blisko 3 tys., w tym trzy misje z Polski i po jednej z Czech i Węgier. Wielu wystawców i odwiedzających nawiązało bezpośrednie kontakty handlowe — mówi Maciej Wilk, reprezentant Rady Rozwoju Handlu Hongkongu w Polsce.

Pierwsze dwa dni Lifestyle Expo będą otwarte wyłącznie dla firm. Wymagana jest rejestracja, którą można przeprowadzić na stronie www.lifestyleexpowarsaw.com/pl.

— Dodatkowo przedsiębiorcy mogą brać udział w seminariach i szkoleniach oraz korzystać z innych atrakcji podczas imprezy — informuje Maciej Wilk.

W tym roku w wystawie wezmą udział producenci odzieży, tekstyliów, galanterii, artykułów elektronicznych, sprzętu gospodarstwa domowego, akcesoriów komputerowych i telefonicznych oraz zabawek. Pojawią się też artykuły lifestyle’owe: nowatorskie gadżety, upominki czy designerskie emblematy.

Współpracę z firmami z Azji prowadzić można również w trakcie imprez handlowych w samym Hongkongu.

— Polscy przedsiębiorcy korzystają ze specjalnych przywilejów, firmy jadące pierwszy raz na targi do Hongkongu mają dofinansowane noclegi, a od tego roku także 500 USD zwrotu kosztów podróży. Biorąc pod uwagę, że w ciągu ostatniego roku wyjechało ponad 2 tys. przedsiębiorców, myślę że Lifestyle Expo w Warszawie spełnia oczekiwania gości — dodaje Maciej Wilk.