BGŻ wypromuje lokalny biznes

Bank BGŻ BNP Paribas ruszył z trzecią edycją akcji „Wspierajmy sąsiedzki biznes”.

Ma ona wypromować lokalne firmy działające w pobliżu oddziałów banku BGŻ w różnych rejonach Polski. Zainteresowani udziałem mogą do 3 czerwca zgłosić się i przedstawićswoje specjalne oferty na stronie www.sasiedzkibiznes. pl. Zarejestrowane podmioty wezmą udział w tygodniu sąsiedzkiego biznesu, podczas którego konsumenci będą mogli zapoznać się z ich promocjami — natomiast po zakończeniu wydarzenia odnajdą je na stronie internetowej akcji. Uczestnicy inicjatywy, którzy zarejestrują się na stronie internetowej, przedstawią ofertę specjalną i odpowiedzą na pytanie konkursowe, mają szansę na wygranie pakietu reklamowego o wartości 20 tys. zł. Ponadto bank ma do rozdzielenia dziewięć pakietów wartych 5 tys. zł. Firmy zostaną poinformowane o wynikach 25 czerwca. W dwóch poprzednich edycjach akcji wzięło udział ponad 14 tys. firm z całej Polski.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Firmy / BGŻ wypromuje lokalny biznes