BiznesPolska.pl redukuje załogę

Wiktor Krzyżanowski
25-01-2001, 00:00

BiznesPolska.pl redukuje załogę

BiznesPolska. pl, właściciel portalu biznesowego o tej samej nazwie, zmienia strategię i rezygnuje z własnego zespołu dziennikarzy. Nowa strategia, oparta na analizie oglądalności strony, jak również związana z trudnościami w zdobyciu inwestorów, zakłada koncentrację na dostarczaniu usług biznesowych (takich jak Indeks Firm Internetowych), kluczowych źródeł informacji dla biznesu (Analizy i Raporty, BiznesPodróże) oraz na poradach i komentarzach (Zapytaj Eksperta, Komentarze) dla menedżerów i właścicieli dynamicznie rozwijających się firm.

— Nasze działania nie różnią się od tych, które obecnie podejmują firmy internetowe na świecie. Obniżamy próg rentowności oraz koncentrujemy się na bardziej efektywnym użyciu naszych zasobów — powiedział Thom Barnhardt, prezes i założyciel firmy.

W ramach reorganizacji zostało zwolnionych pięciu pracowników z działów dziennikarskiego i marketingu, stanowiących 30 proc. zespołu. Wcześniej z firmy odeszło kilka osób zatrudnionych na kierowniczych stanowiskach. Firma kontynuuje poszukiwania inwestora instytucjonalnego. WIK

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wiktor Krzyżanowski

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Puls Inwestora / BiznesPolska.pl redukuje załogę