Blue Media kuszą młody e-biznes darmowymi usługami na start

opublikowano: 14-07-2014, 00:00

Blue Media koncentrują się na start-upach i nowym e-sklepom proponują darmową bramkę płatniczą — do 100 tys. zł obrotu.

Blue Media, polska firma IT, projektująca i wdrażająca rozwiązania płatności bezgotówkowych, do swoich usług postanowiła przekonać start-upy. Ale w tym przypadku korzyści mogą być obopólne. Firma oferuje — w szczególności właścicielom sklepów internetowych — darmową bramkę płatniczą z limitem kwotowym 100 tys. zł, do wykorzystaniaw ciągu roku (po tym czasie ustalona dla nich płaska stawka prowizyjna na wszystkie rodzaje płatności będzie wynosić 1,5 proc.). Jeśli wcześniej przekroczą limit, Blue Media przedstawią im nową, spersonalizowaną ofertę. W pakiecie dla start-upów jest również bezpłatny dostęp do serwisu Faktura.pl, wspomagającego proces wystawiania i archiwizowania faktur, oraz darmowa usługa przyjmowania szybkich płatności za faktury (do 4 tys. zł). Z oferty mogą skorzystać firmy, których rynkowy staż nie przekroczył roku. Zgłaszać można się za pośrednictwem formularza, zamieszczonego na stronie internetowej: startup.bm.pl. Przesłane aplikacje zostaną następnie zweryfikowane przez pracowników Blue Mediów.

— Nasza usługa jest ukłonem w kierunku start-upów, które mają szansę ją przetestować i przekonać się co do jej efektywności. Oczywiście liczymy na to, że po upływie roku firmy zdecydują się nadal korzystać z naszych usług, bo i tak otrzymają korzystną ofertę, dostosowaną do skali ich działalności — wyjaśnia Agnieszka Fabianowicz, menedżer ds. marketingu w Blue Mediach.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Anna Bełcik

Polecane