BMW w ferworze walki

Wojciech Surmacz
09-02-2004, 00:00

Agencja Polymus Integrated Communication przygotowała nową kampanię wizerunkową dla BMW Polska.

Tematem jest jeden z najnowszych modeli BMW X3.

Jak podkreśla Ania Król, public relations manager Polymus Integrated Communication, agencja chce osiągnąć dwa cele. Pierwszym jest, rzecz jasna, prezentacja nowego produktu BMW X3 na polskim rynku, przedstawienie go jako wszechstronnego pojazdu z segmentu samochodów sportowych wyższej klasy, przeznaczonego dla młodych, dynamicznych ludzi. W tym celu przygotowano trzy layouty reklam prasowych (Miasto, Zima, Wodospad) oraz adaptację amerykańskiego spotu telewizyjnego.

— Drugi cel jest jeszcze bardziej oczywisty od pierwszego, bo towarzyszy w zasadzie każdej kampanii tej marki w Polsce. Mam na myśli ciągłe starania o poprawę polskiego wizerunku BMW. Nie ma co ukrywać, że przed nami ciężkie zadanie, ale są już pozytywne efekty naszych działań — mamy wyniki badań wizerunku tej marki w Polsce za 2003 r. Jest lepiej! — mówi Ania Król.

Przypomnijmy, że marka BMW jest w Polsce kojarzona nietypowo — jako samochód kierowców z półświatka.

Kampania prowadzona będzie w prasie (m.in. „Wprost”, „Polityka”, „Newsweek Polska”, „Forum”, „Sukces” i „National Geographic”) i telewizji (Canal+, Planete, National Geographic, Discovery Channel, TVN 24, TVN Turbo).

Wybór mediów zaplanował — i zakupił w nich reklamy — dom mediowy Media Direction OMD.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Wojciech Surmacz

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / BMW w ferworze walki