BMW woli zysk

ŁO, Bloomberg
opublikowano: 17-11-2010, 13:25

Niemiecki producent samochodów nie zamierza wprowadzać rabatów, żeby prześcignąć Lexusa pod względem sprzedaży aut luksusowych w USA.

Peter Miles, wiceprezes BMW w Ameryce Północnej powiedział przed rozpoczęciem Los Angeles Auto Show, że firma woli pogoń za zyskiem od pogoni za większą liczbą sprzedanych samochodów. Dlatego BMW nie będzie wprowadzało kolejnych rabatów przyciągających klientów.

Rabaty wprowadza należąca do koncernu Toyota marka Lexus, jeden z głównych konkurentów Niemców. Lexus był w październiku liderem w sprzedaży aut luksusowych w USA, ale koszt rabatów wzrósł w tym miesiącu do 3 746 USD w porównaniu z 1 121 USD rok wcześniej.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: ŁO, Bloomberg

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu