Boom w handlu internetowym

WIS
opublikowano: 07-01-2008, 00:00

Serwis Sklepy24.pl oszacował, na podstawie ankiety przeprowadzonej wśród sklepów internetowych, że wartość obrotów polskiego handlu internetowego wzrosła w 2007 r. nawet o 50-70 proc. Większość sklepów internetowych odnotowała w 2007 r. wzrost sprzedaży. Blisko połowa z nich zwiększyła sprzedaż o ponad 30 proc., a co piąty przynajmniej podwoił swoje obroty.

W 2007 r. wystąpił też znaczący przyrost liczby e-sklepów, która według serwisu Sklepy24.pl przekracza już 3,5 tysiąca wobec 2,5 tysiąca na koniec 2006 r. Najszybciej rozwijającymi się kategoriami sklepów są: prezenty i akcesoria, odzież i obuwie oraz dom i ogród. Słabszą dynamikę wzrostu notują sklepy z książkami i multimediami.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane