Branża kwiatowa bez tajemnic

opublikowano: 21-08-2018, 22:00

W najbliższy wtorek, 28 sierpnia, w łódzkim Idea Hubie na rynku Manufaktury odbędzie się bezpłatne spotkanie networkingowe, w trakcie którego właściciele firmy Badylarz — kwiaty cięte w euforii opowiedzą o tym, jak zaistnieć i utrzymać działalność w branżykwiatowej.

Prowadzenie kwiaciarni wymaga bowiem czegoś znacznie więcej niż tylko zacięcia do układania bukietów. Przedsiębiorcy prześcigają się w pomysłach na zdobycie klienta. Oprócz kwiatów ciętych oraz doniczkowych oferują akcesoria do pielęgnacji roślin, a także dekoracje, kartki okolicznościowe oraz inne gadżety prezentowe. Odważniej wkraczają również w branżę ślubną oraz wspomaganie innych wydarzeń. W dobie mediów społecznościowych coraz więcej kwiaciarni znaleźć można również na Facebooku czy Instagramie. Właściciele łódzkiej kwiaciarni odpowiedzą m.in. na pytania, na co się przygotować, otwierając taki biznes, oraz co jest ważne w zarządzaniu nim.

Na szkolenie można zapisywać się drogą mailową: drewnowska@ihub.pl.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Sylwia Wedziuk

Być może zainteresuje Cię też:

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Wyniki spółek / Branża kwiatowa bez tajemnic