Burda International przejmuje G+J Polska

17-04-2013, 13:43

Burda International poinformowała w komunikacie prasowym, że po przejęciu biznesu wydawniczego G+J, będzie miała w swoim portfolio ponad 30 czasopism, 20 witryn internetowych oraz wydawnictwo książkowe, informuje Presserwis.

Umowa wymaga jeszcze zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, której można spodziewać się w lipcu. Spółkami nadal zarządzać będą Magdalena Malicka (wcześniej G+J Polska) i Justyna Namięta (Burda Media Polska).

Do dotychczasowego portfolio Burdy – m.in. „Elle”, „Instyle” dołączą m.in.: „Glamour”, „National Geographic”, „Gala”.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: KŁ

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Media / Burda International przejmuje G+J Polska