Business Communications Associates stowarzyszyła się z Edelman PR Worldwide

Malgorzata Zgutka
opublikowano: 2000-03-29 00:00

Business Communications Associates stowarzyszyła się z Edelman PR Worldwide

Business Communications Associates (BCA), warszawska agencja public relations, ma nadzieję na zdobycie nowych klientów. Firma podpisała bowiem porozumienie o stowarzyszeniu z Edelman PR Worldwide — jedną z większych niezależnych agencji sieciowych, która, biorąc pod uwagę przychody uzyskiwane z honorarium, plasuje się na piątej pozycji wśród firm PR na świecie. Jej sieć składa się z 38 własnych oddziałów, rozmieszczonych na kilku kontynentach: w Ameryce Północnej, Południowej, Europie Zachodniej, Azji oraz Australii. Firma jest również stowarzyszona z 50 podmiotami, które w poszczególnych krajach stanowią jej filię.

— Naszą strategię na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej oparliśmy na nawiązywaniu ścisłej współpracy z firmami PR ulokowanymi w tej części Europy. Tylko agencje, którym bliskie są specyficzne warunki panujące na tych rynkach, mogą dotrzeć do grup docelowych swoich i naszych klientów. Zachodnie strategie i kampanie public relations nie mogą być po prostu mechanicznie przenoszone na grunt środkowoeuropejski — tłumaczy Eduard Weber-Bemnet, wiceprezes firmy Edelman Europe.

Zdaniem Grzegorza Szczepańskiego, prezesa zarządu Business Communications Associates, stowarzyszenie z międzynarodową siecią umożliwi jego firmie dostęp do najnowocześniejszego know-how, doświadczenia i kontaktów w branży public relations. Edelman PR Worldwide jest specjalistą w zakresie interaktywnego PR, czyli wykorzystywania Internetu do tworzenia wizerunku firm. MAZ