— Wyniki po pierwszym kwartale wskazują na to, że proces połączenia banków okazał się sukcesem. Spodziewamy się, że na koniec roku osiągniemy 12- -17-proc. zwrot z kapitału, a tym samym znajdziemy się w ścisłej czołówce sektora — mówi Jacek Kseń, prezes BZ WBK.
Bank opracowuje specjalną ofertę dla Warszawy, którą będzie realizował od jesieni. Zawierać ona będzie również produkty dla cudzoziemców, których w stolicy jest około100 tys. W ciągu roku bank wydał 17 mln zł na otwarcie i relokację 42 placówek w Warszawie.
BZ WBK proponuje zmodyfikowaną ofertę kart, w skład której wchodzą pakiety ubezpieczeniowe. Prowadzi też prace nad wydawaniem kart z mikroprocesorem.
— Karty kredytowe obok kredytów hipotecznych i leasingu to najważniejsze produkty w naszej strategii — mówi Jacek Marcinkowski, członek zarządu BZ WBK
W I kw. 2003 r. bank chce zakończyć wdrażanie nowego systemu informatycznego.