Call center połączą siły

Kamil Kosiński
30-09-2011, 00:00

Dwie spółki z grupy Outsourcing Experts chcą stworzyć firmę na miarę Call Center Poland.

Konsekwencją połączenia Archidoca z Neo BPO w Outsourcing Experts było znalezienie się w jednej grupie kapitałowej spółek Voice Contact Center (VCC) i Call One. Mimo że obie zajmują się outsourcingiem telefonicznej obsługi klientów, miały działać samodzielnie. Taki przynajmniej był pierwotny plan. — To młode organizmy. Mają ponadprzeciętną dynamikę wzrostu i własne strategie. Na tym etapie nie chcemy ryzykować spowolnienia ich rozwoju w wyniku procesów połączeniowych — tłumaczył w maju Konrad Rochalski, prezes Archidoca powołany na szefa Outsourcing Experts. Minęły cztery miesiące i koncepcja się zmieniła. VCC ma przejąć Call One. Operacja ma się zakończyć do końca roku. — Doszliśmy do wniosku, że musimy stworzyć większy podmiot, który będzie wiarygodny dla dużych klientów. Na razie bazujemy na realizacji kampanii sprzedażowych, a sprzedaż jest bardzo chimeryczna i daje znikome szanse na osiągnięcie pozycji porównywalnej do Call Center Poland, która mimo problemów Internet Group jest ciągle punktem odniesienia dla innych graczy — dodaje Konrad Rochalski. Szef Outsourcing Experts deklaruje, że łączące się firmy mają już 700 stanowisk obsługitelefonicznej. W 2010 r. ich łączne przychody wyniosły 8,9 mln zł. W tym roku ma to być 15-18 mln zł. — Jak na rynek call center spółka mająca 15 mln zł przychodów to już liczący się podmiot. Przychody powyżej 20 mln zł mają prawdopodobnie trzy firmy — zaznacza Tymon Betlej, doradca zarządu Arterii.

Zapraszamy

Tajniki sukcesu najlepszych w Europie menedżerów CC mogą Państwo poznać podczas VI Kongresu Contact Center, organizowanego przez Informedia Polska, który odbędzie się 20-21 października w hotelu Le Meridien Bristol w Warszawie. Szczegółowe informacje: www.konferencje. pb.pl, 22/333 97 77

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Kamil Kosiński

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Inne / Call center połączą siły