Carrefour kusi klientów e - bonami

WIS
24-02-2011, 00:00

W sieci Carrefour ruszyła nietypowa akcja handlowa —"kasa wraca jak bumerang", która potrwa do 28 lutego. Dzięki niej w zamian za zakupy produktów objętych promocją i oznaczonych bumerangiem klienci otrzymują e-bony, które mogą później wykorzystać na zakup dowolnych produktów (w terminie 8 marca — 30 kwietnia).

— Promocja jest nowatorską, w pełni opracowaną przez Carrefour, akcją handlową. Po raz pierwszy w Polsce sieć handlowa proponuje klientom zwrot pieniędzy w postaci drukowanych w kasach e-bonów, dochodzący do 90 proc. wartości towarów objętych promocją — mówi Robert Noceń, dyrektor marketingu Carrefour Polska.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Najważniejsze dzisiaj

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Tematy

Puls Biznesu

Puls Inwestora / Carrefour kusi klientów e - bonami