Carrefour rusza na łowy

WIS
opublikowano: 27-10-2010, 00:00

Francuzi będą szukać lokalnych partnerów, by stworzyć franczyzową sieć sklepów osiedlowych.

Francuzi będą szukać lokalnych partnerów, by stworzyć franczyzową sieć sklepów osiedlowych.

Zarząd spółki Carrefour Polska, kojarzonej dotąd głównie z rozwojem sieci super- i hipermarketów, ogłosił wczoraj, że w najbliższych latach strategicznym kierunkiem rozwoju firmy w Polsce będzie franczyza.

— Z badań wynika jasno, że polscy klienci lubią nieduże sklepy osiedlowe, w których robią zakupy średnio 15 razy w miesiącu. Dlatego właśnie chcemy zbudować ogólnopolską sieć sklepów osiedlowych pod szyldem Carrefour Express, działającą na sprawdzonym przez nas modelu franczyzowym — mówi Jean Anthoine, prezes Carrefour Polska.

Francuzi testowali go już we Francji, Włoszech czy Hiszpanii, w których — jak zapewnia Francois Vincent, członek zarządu Carrefour Polska ds. franczyzy — działają już tysiące sklepów. W Polsce będą to placówki o powierzchni 100- -500 mkw., w których oferowanych jest 2,5-5 tys. produktów. Będą działać nie tylko w dużych miastach, ale też małych miejscowościach. Carrefour chce zbudować sieć opartą na niezależnych detalistach. Po wstąpieniu do sieci franczyzowej otrzymują oni od grupy m.in. wsparcie marketingowe, know-how, system informatyczny i korzystne ceny zakupu towarów.

W Polsce działa już 60 sklepów z logo Carrefour Express. Jednak teraz firma chce zdecydowanie przyspieszyć ekspansję sieci. Średnie obroty tych sklepów przekraczają 20 tys. zł na mkw. rocznie.

— Nasze plany przewidują otwieranie 200 nowych sklepów franczyzowych rocznie począwszy od 2011 r. — ocenia Francois Vincent.

Zdrowy Biznes
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
×
Zdrowy Biznes
autor: Katarzyna Latek
Wysyłany nieregularnie
Katarzyna Latek
Bądź na bieżąco z informacjami dotyczącymi wpływu pandemii koronawirusa na biznes oraz programów pomocowych
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: WIS

Polecane