Czytasz dzięki

CBA sprawdza umowę na usługi IT w GITD

GSU
opublikowano: 30-09-2020, 10:41

Od 31 sierpnia Funkcjonariusze Wydziału Postępowań Kontrolnych CBA w Warszawie prowadzą kontrolę w Generalnym Inspektoracie Transportu Drogowego.

Kontrola dotyczy między innymi postępowania prowadzonego w celu zawarcia umowy ramowej na kompleksową obsługę informatyczną oraz kontraktów wykonawczych do tej umowy.

GITD w kwietniu w wyniku rozstrzygnięcia przetargu podpisał z ośmioma spółkami informatycznymi umowę ramową na świadczenie kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT. Budżet trzyletniej umowy to 63 mln zł brutto.

Wybrane w ramach przetargu firmy, z którymi GITD podpisał kontrakty to: Euvic, Britenet, konsorcjum Transition Technologies, Pentacomp Systemy Informatyczne, S&T Services Polska, BlueSoft, Asseco Poland oraz Sii.

Umowa dotyczy świadczenia kompleksowych usług z zakresu zapewnienia zasobów ludzkich z branży IT, związanych z wytwarzaniem i wdrażaniem systemów informatycznych. 

Przetarg realizowany był według procedury otwartej.  Kryteriami oceny ofert były: dostępność konsultantów i cena. 

Z początkiem lipca za system poboru opłat drogowych stała się KAS, która przejęła od GITD, która przejęła z inspektoratu zespół odpowiedzialny za system i wszystkie kontrakty. W tym wspomnianą wyżej umowę na obsługę IT.

 

Newsletter ICT
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
×
Newsletter ICT
autor: Grzegorz Suteniec
Wysyłany raz w tygodniu
Grzegorz Suteniec
Nowości z firm IT z naciskiem na spółki giełdowe: przetargi, informacje z rynku, newsy kadrowe i inne.
ZAPISZ MNIE
Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Administratorem Pani/a danych osobowych będzie Bonnier Business (Polska) Sp. z o. o. (dalej: my). Adres: ul. Kijowska 1, 03-738 Warszawa. Nasz telefon kontaktowy to: +48 22 333 99 99. Nasz adres e-mail to: rodo@bonnier.pl. W naszej spółce mamy powołanego Inspektora Ochrony Danych, adres korespondencyjny: ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod@bonnier.pl. Będziemy przetwarzać Pani/a dane osobowe by wysyłać do Pani/a nasze newslettery. Podstawą prawną przetwarzania będzie wyrażona przez Panią/Pana zgoda oraz nasz „prawnie uzasadniony interes”, który mamy w tym by przedstawiać Pani/u, jako naszemu klientowi, inne nasze oferty. Jeśli to będzie konieczne byśmy mogli wykonywać nasze usługi, Pani/a dane osobowe będą mogły być przekazywane następującym grupom osób: 1) naszym pracownikom lub współpracownikom na podstawie odrębnego upoważnienia, 2) podmiotom, którym zlecimy wykonywanie czynności przetwarzania danych, 3) innym odbiorcom np. kurierom, spółkom z naszej grupy kapitałowej, urzędom skarbowym. Pani/a dane osobowe będą przetwarzane do czasu wycofania wyrażonej zgody. Ma Pani/Pan prawo do: 1) żądania dostępu do treści danych osobowych, 2) ich sprostowania, 3) usunięcia, 4) ograniczenia przetwarzania, 5) przenoszenia danych, 6) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz 7) cofnięcia zgody (w przypadku jej wcześniejszego wyrażenia) w dowolnym momencie, a także 8) wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Podanie danych osobowych warunkuje zapisanie się na newsletter. Jest dobrowolne, ale ich niepodanie wykluczy możliwość świadczenia usługi. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie się odbywało przy wykorzystaniu adekwatnych, statystycznych procedur. Celem takiego przetwarzania będzie wyłącznie optymalizacja kierowanej do Pani/Pana oferty naszych produktów lub usług.
© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: GSU

Polecane