Przychody grupy są na zbliżonym poziomie do zeszłorocznych, mimo 11-procentowego wzrostu powierzchni sklepów.
Natomiast wynik EBITDA wzrósł o 25 proc. Koszty sprzedaży i administracji udało się ograniczyć o 4 proc. do 1,07 mld zł, a zysk brutto ze sprzedaży wzrósł o 2 mln zł do 1,16 mld zł. Marża brutto ze sprzedaży wyniosła 48,2 proc., o 0,2 pkt proc. więcej niż przed rokiem.
W segmencie CCC przychody spadły o 8 proc. do 1,05 mld zł, a EBITDA wzrosła o 71 proc. do 208 mln zł.
W HalfPrice przychody wzrosły o 53 proc. r/r do 394 mln zł, a EBITDA sięgnęła 41 mln zł (bez zmian r/r).
W Grupie Modivo przychody obniżyły się o 4 proc. do 953 mln zł (w tym w Modivo wzrosły o 21 proc., a w eobuwie spadły o 12 proc.). Strata EBITDA segmentu to 31 mln zł (przed rokiem było 11 mln zł zysku).