Warszawski producent bije rekordy sprzedaży gier. W ubiegłym roku drugą część jego hitu — „Wiedźmina” — kupiło 1,1 mln graczy. Do tego należy doliczyć ponad 400 tys. sztuk pierwszej części, która miała premierę w 2007 r.
— Cieszy nas wysoka sprzedaż pierwszego „Wiedźmina”, bo pokazuje, że najlepsze gry RPG potrafią się sprzedawać latami — mówi Adam Kiciński, szef CD Projekt Red. Takie produkty są upłynniane po niższych cenach, ale nie generują dla producentów żadnych kosztów. Warszawska spółka coraz więcej gier sprzedaje przez internet. Łącznie w ubiegłym roku przez ten kanał jej produkty kupiło 270 tys. graczy, w tym 40 tys. sztuk przeszło przez serwis zależny od CD Projekt RED — Gog.com.
900
tys. szt. Tyle egzemplarzy „Wiedźmina 2” na platformę XboX zostanie, według analityków, sprzedane w tym roku. Premiera tej wersji 17 kwietnia.