Każdy nowy tytuł, który jest wydawany przez światową czołówkę producentów gier komputerowych, elektryzuje klientów i sprzedaje się w milionach egzemplarzy. Możliwe, że w 2015 roku w tym gronie znajdzie się także podmiot znad Wisły. Taki ambitny cel postawił przed sobą CD Projekt RED — producent „Wiedźmina”.
— W ciągu najbliższych czterech lata planujemy sześć nowych premier, w tym dwie topowe, światowe produkcje. W 2015 roku chcemy przekroczyć 10 mln sztuk sprzedanych egzemplarzy gier — zapowiada Adam Kiciński, prezes spółki.
Do tej pory spółka sprzedała około 3 mln sztuk dwóch części „Wiedźmina”. Ze strategii wynika, że przyszłym roku wprowadzi do sprzedaży drugą część „Wiedźmina” na X360 oraz dwie mniejsze gry. W 2013 roku producent chce wypuścić kolejny tytuł. Premiera trzeciej części „Wiedźmina” oraz nowego tytułu, który ma sprzedawać w liczbie co najmniej 2 mln sztuk rocznie, nastąpi w latach 2014-15. Nowy gra ma stanowić uzupełnienie oferty CD Projekt RED. Patrząc na politykę wydawniczą takich potentatów jak np. Bioware, należy zakładać, że będzie to tytuł z gatunku SF.
— Jesteśmy na początku ścieżki szybkiego rozwoju. Do tej pory przede wszystkim inwestowaliśmy w rozwój studia. Od 2015 roku rozpocznie się czas żniw — mówi Adam Kiciński.
Spółka nie przedstawiła prognoz. Jednak projekt programu motywacyjnego dla jej szefostwa zakłada, że zysk netto spółki w latach 2012-14 ma przekroczyć 177 mln zł. Według DM BZ WBK, spółka w tym czasie zarobi prawie 200 mln zł.