CEDC rozrasta się przed debiutem

DA
opublikowano: 25-09-2006, 00:00

Central European Distribution Corporation (CEDC) przejęła za 1,3 mln USD w gotówce fir

mę Classic, dystrybutora alkoholu z północno-wschodniej Polski. Spółka poinformowała też, że odkupiła prawa do Rumu SeĖorita. Przejęta marka będzie produkowana w destylarni Polmosu Białystok na potrzeby rynku krajowego oraz na eksport.

— Planujemy akwizycję kolejnych dobrze prosperujących dystrybutorów alkoholi. Chcemy przejąć w 2007 r. firmy dystrybucyjne o łącznych średniorocznych przychodach wysokości 141 mln USD. Szykujemy również akwizycje producentów i dystrybutorów wyrobów alkoholowych na terenie Europy — wylicza William Carey, prezes CEDC.

Po przejęciu Classic CEDC podniosła prognozę sprzedaży netto na 2006 rok z 931-956 mln USD do 934-959 mln USD oraz potwierdza prognozę zysku na akcję w wysokości 1,27 USD do 1,40 USD. Niedawno „PB” pisał, że spółka złożyła prospekt emisyjny i wybiera się na GPW.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: DA

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu