Cenos idzie za ciosem

Marta Biernacka
18-01-2005, 00:00

Pod koniec stycznia Cenos rusza z kampanią promocyjną kaszy. Po poprzedniej firma odnotowała 98-proc. wzrost sprzedaży.

Pod koniec stycznia na telewizyjnych ekranach pojawią się spoty reklamowe Cenosu, wielkopolskiego producenta kaszy i ryżu. Firma po wiosennej kampanii promocyjnej kaszy i ryżu (Smacznie, Zdrowo, Kolorowo), nabrała wiatru w skrzydła. 98-proc. wzrost sprzedaży w obu segmentach produktowych był impulsem do zorganizowania kolejnej. Spółka przeznaczyła na kampanię aż 3 mln zł, czyli o 1,5 mln zł więcej niż na poprzednią.

Kasza raz jeszcze

Hasło przewodnie kampanii Cenosu będzie brzmiało „Odkryj kaszę na nowo”. Działania rozpoczną się w ostatnich dniach stycznia, a zakończą w marcu. Film reklamowy będzie emitowany przez wszystkie stacje telewizji publicznej oraz Polsat, TVN i TVN 7. Spot będzie nawiązywać do tego z poprzedniej kampanii. Na ekranach odbiorników widzowie zobaczą dania przyrządzone na bazie kaszy.

Telewizja i prasa

Promocję telewizyjną poprzedzą informacje i ogłoszenia w prasie handlowej. Nowością będą też publikacje w prasie konsumenckiej. Reklama ukaże się w takich tytułach, jak: „Lubię gotować”, „Tina”, „Przyjaciółka” czy „Pani Domu”. Czytelniczki będą miały okazję poznać przepisy kulinarne na potrawy z kaszy, które na łamach gazet zaproponują panie domu. Równolegle z działaniami reklamowymi będą prowadzone akcje promocyjne. Spółka przygotowała dla detalistów 10 tys. prezentów, takich jak komplety sztućców czy deski do krojenia. Do 3 milionów kartoników kaszy i ryżu dołączono notesy magnetyczne na lodówkę.

Zimowa akcja promocyjna ma na celu zwiększenie obrotów firmy, udziału w rynku oraz umocnienie marki Cenos. Spółka planuje również rozbudowę sieci sprzedaży, ale szczegółów nie ujawnia.

© ℗
Rozpowszechnianie niniejszego artykułu możliwe jest tylko i wyłącznie zgodnie z postanowieniami „Regulaminu korzystania z artykułów prasowych” i po wcześniejszym uiszczeniu należności, zgodnie z cennikiem.

Podpis: Marta Biernacka

Polecane

Inspiracje Pulsu Biznesu

Puls Biznesu

Nieruchomości / / Cenos idzie za ciosem